Life isn't about how to survive the storm, but how to dance in the rain!

Tuesday, July 22, 2008

Ruby Tuesday

Happy Ruby Tuesday 
(sponsered by The Teach)

It's so hot I'm on fire!

Peace

24 comments:

Black Cat said...

Oh my goodness, you are hot aren't you? Gonna be hot today here in the U.K. too!

Didn't get a chance to see your Doodle Body before. It's great!

buffalodickdy said...

Brighter than a Ruby!

the walking man said...

Yowzer is it Tuesday already? I'd never know it without your help O.

Sassy Mama Bear said...

great entry for Ruby Tuesday

Sandy B and Dick said...

I hear the fire truck comin'!...hugzzz

Matt-Man said...

Very chic pic Odat. Nice job. Cheers!!

Star8278 said...

Amen to that... its nuts here. I can't wait for evening to get stuff done when its cooler.

WillThink4Wine said...

Excellent doodle, Odat! I'm having my own personal summer, even without it being ohmygod degrees outside!

No, I didn't give up doodling, I doodled for my Haiku blog! and a few others! I'm think I'm creating my own Doodledom, where I always reign supreme! hahaha!

Dianne said...

Cool Odat! lol

I hear ya! It's very cloudy right now and I'm thanking the clouds for shielding us a bit

Roger said...

Turn up the AC Odat! :D

Patti said...

You are hot, hot, hot!

It's cloudy now thankfully.

the teach said...

Wow! What a shot, Odat! And yes, I'm cooking over here in Queens too. Today it's overcast - I'd love it to pour rain! Happy Ruby Tuesday!

Sarge Charlie said...

a real hottie

Michelle said...

First visit to your cool blog..Happy Ruby Tuesday
Rambling Woods

Lois Grebowski said...

Oh Odat... You ARE hot!
>whistle<

Raven said...

Very "cool" hot Ruby Tuesday.

For The People said...

That is a nice one! Have a great day!

Sandee (Comedy +) said...

Everyone knows Odat is HOT! Have a great day sweetie. Big hug and lotsa lovies. :)

Ralph said...

When you said 'red hair' you weren't kidding! Like a thermometer, red from top to bottom!

Gayle said...

Interesting photo...nice creativity.

crazy working mom said...

I am SOOOOOOOOOOOOO with you on this one.

Girl on the Run... said...

IT's hot! Don't you miss the commuting and the sweating and the yuck stink odor of NYC in the Summer?

Sorry... you just enjoy your retirement... I am a little grumpy today! lol

From all this heat!
lol

M

Bobbie said...

Looks hot to me! Happy Ruby Tuesday.

On a Limb with Claudia said...

I love the picture! You are on fire! :) Whoot whoot!